Na konferencije Belgrade food show 5. i 6. novembra najuticajnije konsalting kompanije govoriće o svetskim trendovima u industriji hrane, načinu poslovanja na tržištima i koracima proizvođača na putu do tržišta.
Mintel, jedna od najuticajnijih konsalting kompanija čije usluge koristi više od 5.000 vodećih svetskih kompanija, zajedno sa Green Seeds Group – međunarodnom agencijom za marketing u prehrambenoj industriji, prenosiće svoje iskustvo i znanje kroz konferenciju Belgrade Food Show-a 5. i 6. novembra u hotelu Crowne Plaza, navodi se u saopštenju organizatora Asocijacije za promociju srpske hrane.
Zainteresovani posetioci imaju priliku da se prijave putem oficijalnog sajta www.belgradefoodshow.rs i budu među prvima u Srbiji koji će se edukovati o svetskim trendovima iz prehrambene industrije.
Svetski trendovi u industriji hrane
U okviru Belgrade Food Show konferencije stručnjaci za hranu i piće kompanije Mintel govoriće na temu dominantnih svetskih trendova u industriji hrane, i predstaviti najbolje prilike za region s ciljem postizanja uspeha i na međunarodnom tržištu.
Uspešan put ka tržištu
Na predavanju „Put do tržišta“ eksperti svetski poznate agencije Green Seeds Group odgovoriće na ključna pitanja i predstaviti korake (ambalaža, sertifikati, logistika, distribucija) koji čine uspešni put ka tržištu jednog proizvođača visokokvalitetne hrane.
Jedinstveni biznis događaj
Belgrade Food Show je jedinstveni biznis događaj – kombinacija sajma visokokvalitetne hrane i pića, edukativne konferencije i prilike za susrete sa kupcima. Asocijacija za promociju srpske hrane organizuje ovaj dvodnevni događaj s tendencijom da Srbiju pozicionira kao lidera u regionu Jugoistočne Evrope u ovoj industriji.
Događaj će okupiti domaće i strane kupce, regionalne proizvođače i distributere visokokvalitetnih prehrambenih proizvoda. Na konferenciji će, kroz učešće eminentnih evropskih i domaćih stručnjaka i kompanija, moći da se sazna više o novim svetskim i regionalnim trendovima i načinu poslovanja na različitim tržištima.
Ovakvu inicijativu Asocijacije za promociju srpske hrane podržao je USAID Projekat za konkurentnu privredu.
Izvor: Agronews