Prerada voća i povrća – Vrtlari

0
833
Agrosaveti---prerada-voca-i-povrca---Vrtlari---01

‚‚Novac raste na drvetu upornosti„ – stara je japanska poslovica. Ona je bila putokaz mnogim preduzetnicima, koji su nailazili na brojne prepreke na putu do uspeha. Imao ih je i naš sagovornik, Branislav Sekulić iz Malog Iđoša, ali su mu one bile dodatna motivacija da istraje. Prvi koraci njegove supruge Vanje i njega, bili su podizanje kredita i stavljanje kuće pod hipoteku. Svi naredni, kako odlučno kaže Branislav, biće napravljeni da bi uspeli u porodičnom biznisu, s obzirom na to da je njihov život, od pre tri godine, sažet u jednoj reči – „Vrtlari“.

Web-baner-Movento-Vertigo-1120x180-V01

„Vrtlari“ uskoro i u marketima u Njujorku

Branislav kaže da su „Vrtlari“ moderan koncept koji se oslanja na tradiciju i u prvi plan stavlja zdravstvenu bezbednost. Prepoznatljivost i renomiranost, „Vrtlari“ od prvog dana grade korišćenjem prvoklasne sirovine. Proizvode isključivo zdravu hranu, bez aditiva i veštačkih boja. Kada otvorite njihovu teglu pekmeza i ugledate komade šljive, jasno vam je da je reč o prirodnom proizvodu. Na to ih, uostalom, ističe Branislav, obavezuje i slogan „Sa plantaže na stalaže“.

Chief-1120x180

Amerika će biti deseta na toj listi inostranih zemalja u koju će biti izvezeni njihovi proizvodi. Vojvođanski ukusi, spakovani u teglice sa brendom „Vrtlari“, uskoro će se naći na rafovima prodavnica u Njujorku. To im je bio jedan od najvećih poslovnih izazova svih ovih godina. Iako je Amerika zemlja iz koje je došao paradajz, oni već duži niz godina ne proizvode domaće pasirane sokove od tog tog povrća. To je, kako ističe Sekulić, ključna razlika ali i komparativna prednost naših, u odnosu na njihove proizvode. On tvrdi da je u Americi i najskuplji, organski sok od paradajza napravljen od koncentrata. Njihova masovna proizvodnja prilagođena je brzom stilu života i stopostotno prirodni sokovi su retkost na tom tržištu.

Web-baner-Luna-Experience-Vertigo-1120x180-V01

Agrosaveti---prerada-voca-i-povrca---Vrtlari---02

Priroda spakovana u tegle – Sa plantaže na stalaže

Priroda spakovana u tegle, sa autentičnim ukusima, mirisima i bojama direktno sa plantaža, oduševila je i kineske proizvođače delikatesne hrane. Izrazili su želju da se proizvodi bračnog para Sekulić, pre svega ajvar i slatko od dunja, nađu i na tržištu Istočne Azije. Takođe, njihovi proizvodi premium kvaliteta, „pokucaće i na vrata“ Australije, pre svega, zbog velikog broja naših ljudi željnih ukusa svog zavičaja. A novi ukusi, rađeni po tradicionalnoj recepturi, pod budnim okom iskusnih tehnologa i upakovani u moderan dizajn, uskoro će „ugledati svetlost dana“, na domaćem tržištu – najavljuje Branislav.

Nicogan-1120x180

Sok od brokolija bez konkurencije na domaćem tržištu

Originalnost i jedinstvenost, odlike su po kojima Sekulići žele da se istaknu. To im za sada i polazi za rukom, ali i varjačom, s obzirom na to da se uz moderne tehnologije, na njihovom gazdinstvu nisu odrekli ni tradici. Trude se da prate savremene tendencije u proizvodnji hrane i konstantno uvode neke nove proizvode, koji nemaju konkurenciju na tržištu. Ovih dana na policama se našao i njihov sok od brokolija, u slanoj i slatkoj verziji. Ovaj preduzetnik ga preporučuje, pre svega, trudnicma i dojiljama.

Biofor baner 728x90

Agrosaveti---prerada-voca-i-povrca---Vrtlari---03

Vojvodina gastro regija Srbije

Nezamenljiv rekvizit u svakom vojvođanskom domaćinstvu – varjača, poslužio mu je i kao inspiracija za naziv Udruženja malih proizvođača Vojvodine „Varjača“. Oni su se okupili sa jednim ciljem. Da privole svoje vršnjake na ostanak na selu i afirmacije poljoprivredne proizvodnje. Branislav ističe da putujući po svetu nikada ne propuštaju priliku da Vojvodinu predstave kao gastro regiju Srbije. To je, prema njegovom mišljenju, jedan od osnovnih zadataka mlađe generacije poljoprivrednika i preduzetnika, koji prate evropske trendove. Na njima je da na najbolji način predstave vojvođanske gastronomsko – turističke specifičnosti kako bi prirodni proizvodi postali izvozni brend Srbije. Nedavno su u centru Novog Sada otvorili delikatesnu radnju „The Mother“, odnosno Majka, zanimljiog slogana „Ljubi te majka“, u kojem se, uz degustaciju, prodaju raznovrsni najkvalitetniji proizvodi iz cele Srbije.

PROČITAJTE I...  Obnavljanje proizvodnje u Budimki i Srbijanki

Voleli bi da postanu nacionalni brend Srbije

Nabrajajući nove ideje koje mu se roje u glavi, Branislav kaže da bi voleo da sa proizvođačima najkvalitetnije paprike u Vojvodini, koja se gaji na njivama u Ruskom Krsturu, započne proces zaštite geografskog porekla i da razvije brend „Ajvara od Krsturske paprike“. Kako navodi, tamošnji paprikari su stotinama godina unazad postizali zavidne prinose tog povrća. Među prioritetnim ciljevima porodice Sekulić jeste i pokretanje organske proizvodnje. Time bi, smatra Branislav, na najbolji način zaokružili svoj poslovni portfolio i sa još većim samopouzdanjem krenuli u ostvarivanje zacrtane ambicije – da postanu lideri u proizvodnji delikatesne hrane u regionu i nacionalni brend Srbije.

POSTAVI KOMENTAR

Unesite komentar
Unesite Vaše ime